Szerző: | Solinfo |
Category: | Other |
Post date: | 2020.11.22 |
Audrey Hepbourn, Salvador Dalí, Frida Kahlo, Karl Lagerfeld – négy ikon, akik személyiségükkel és egyedi stílusukkal számtalan embert ihletnek és inspirálnak nap mint nap. Felejthetetlenek és utánozhatatlanok, az egyediség igazi megtestesítői.
Vajon milyen ajándékot választana karácsonyra Audrey, Dalí, Frida és Karl?
A legapróbb sajátosságok tesznek igazán különlegessé. Lakatos Márkot kértük fel, hogy mutassa be a négy ikonikus figura stílusát és készítsen mindegyikhez illő ajándéklistát a Solinfo Shop színes kínálatából.
A Solinfo Magyarország designközpontja. A Solinfo Shop webshopján számos nemzetközileg elismert tervező high-end kiegészítőit rendelheted meg. Az egyediség és a minőség garantált. Márk is ezek közül a kiegészítők közül válogatott, a négy alakhoz négyféle összeállítást készített, amiket a Solinfo közösségi oldalain rövid videókban mutat be a következő hetekben.
Egy kis ízelítő, ha inspirálódni szeretnél!
KARL – kimért, perfekcionista, merész
“A fiatalosság azt jelenti, ahogy élsz, nem azt, hogy mikor születtél.” – Karl Lagerfeld
Mikor megkérdezték, halála után milyen ruhadarabként térne vissza, azt válaszolta: kis fekete ruhaként, de valószínűleg a fehér ing jobban passzolna hozzám. És nem véletlen, hogy ezt a két darabot mondta – a kedvenc színpárosa a fekete-fehér volt, ezért is dominál a Lagerfeld válogatásomban ez a két szín. 34 év alatt 8 anyag jelent meg a VOGUE magazinban Lagerfeld különböző otthonairól, amelyből négyet maga a tervező fotózott.
FRIDA – színes, élettel teli, szabad
“Merj élni, meghalni bárki tud!” – Frida Kahlo
Frida Kahlo műveiből 2018. július 6-án nyílt kiállítás a Magyar Nemzeti Galériában, a festőnő születésének 111. évfordulóján. A tárlat 35 műtárgya között láthattuk Frida híres önarcképeit, megcsodálhattuk az egyik legelső vászonfestményét, és számos szimbolikus tartalommal telített alkotását, amik bepillantást engednek a festőnő testi és lelki gyötrelmekkel teli belső világába.
Frida nagyon szerette a zenét – a kedvenc száma a bájos című Cielito Lindo (gyönyörű egecske) volt, amit ti is meghallgathattok az interneten. Ennek egyik szintén gyönyörű sora egy festmény címe lett: Árbol de la esperanza, mantente firme – remény fája, maradj erős.
DALÍ – szürreális, fantáziadús, meglepő.
„Nem drogozom. Én magam vagyok a drog.” – Salvador Dalí
Álomszerű állapotban tartotta magát és addig bámulta mereven a tárgyakat, míg azok teljesen más alakot öltöttek. Dalínak, sok más művésszel ellentétben nem volt problémája a reklámipari felkérésekkel. Tervezett grafikákat farmercégnek, felbukkant luxus csokoládé reklámban, sőt, André Breton, a szürrealizmus atyja azt a gúnyos becenevet adta neki, hogy “Avida Dollars” vagy “dollárra vágyó”. Mégis sikerült maradandót alkotnia, a Chupa Chups logót 1969-ben tervezte a cégnek és a mai napig használják.
AUDREY – klasszikus, elegáns, nőies.
“Ne nyugtalankodj! Úgyis másképp történik minden, mint ahogy elgondolod.” – Audrey Hepburn
„Hiszek a rózsaszín világban. Hiszem, hogy a nevetés a legjobb kalóriaégető. Hiszek a csókban, lehetőleg sok csókban. Hiszek abban, hogy erősnek kell lennünk, mikor úgy tűnik, hogy minden rosszra fordul. Hiszek abban, hogy a boldog lányok a legcsinosabbak. Hiszek abban, hogy a holnap egy újabb nap! Hiszek a csodákban.
A rózsaszín és a rózsaarany így lett a válogatás inspirációja. – Lakatos Márk