Szerző: | Solinfo |
Kategória: | Egyéb |
Bejegyzés dátuma: | 2017.01.31 |
Szeptember 23-án az Iparművészeti Múzeum Üvegcsarnokában ünnepélyes keretek között, az idei Design Hét Budapest rendezvénysorozat kiemelt eseményeként vehette át elsőként a Solinfo két tulajdonosa és Ügyvezető Igazgatója (Orbán Zoltán és Szetei Krisztián) a Design Management Díj bírálata alapján elnyert különdíjat, melyet a HIPAvilon Magyar Szellemi Tulajdon Ügynökség ajánlott fel hagyományteremtő módon.
A bírálóbizottság értékelése: A SOLINFO Lighting & Home a belsőépítészeti piac olyan jelentős szereplője, amely lehetővé teszi, hogy az alkotó belsőépítészek és világítással foglalkozó szakemberek világszínvonalú választékból tervezhessenek, és egyúttal hatékonyan osztja meg a vállalatban felhalmozott tervezési és alkalmazási tudást. A bemutatóterem nemcsak a legjobb gyakorlatok bemutatását szolgálja, hanem lehetővé teszi azok megvitatását, fejlesztését is. Mindezzel biztos alapot, komplex szolgáltatást nyújt designereknek és belsőépítészeknek ahhoz, hogy alkotó munkájukat végezzék.
A vállalkozás 1990 óta foglalkozik professzionális világítótestek, bútorok és lakberendezési kiegészítők forgalmazásával, kínálatában kizárólag a világ vezető, a designszempontjából kiemelkedő gyártóinak termékei szerepelnek.
Néhány évvel ezelőtt új koncepció szerint alakították ki bázisukat Budapest belvárosában, ahol a gondosan összeállított választékot felvonultató concept store és kávézó mellett a cég irodái is helyet kaptak. Kereskedelmi tevékenységüket a belsőépítészekből, lakberendezőkből és magánszemélyekből álló ügyfélkör számára a világítástervezési szolgáltatást nyújtó szakembereket felvonultató csapat teszi még vonzóbbá. A SOLINFO Lighting & Home design iránti elkötelezettsége működésének minden területén megtapasztalható, s nem csupán a választék és a professzionális szolgáltatáscsomag kialakítása során érvényesül, de a vállalati környezet, az irodák és a bemutatóterem kialakításában, az arculati elemek megválasztásában és használatában, illetve a válla-latirányítási struktúrában is nyomon követhető. A kortárs szellemben felújított, időtálló belsőépítészeti megoldásokon nyugvó belső terek, valamint a bennük elhelyezett, egy-egy designtörténeti korszakot meghatározó, ikonikus design tárgyak alkotta karakteres összkép hűen tükrözi a cég céljait és értékrendjét: szakértelemről, professzionális hozzáállásról és határozott stílusról árulkodik, reflektál a korszellemre, az aktuális designtrendekre, ugyanakkor a vállalkozás fejlődésével párhuzamosan képes a változásra is. Az aktuális kínálatot felvonultató bemutatóterem és az irodák maguk is kommunikációs eszközként működnek, s a brand erősítésén és a márkaüzenet közvetítésén túl az értékesítést is jótékonyan támogatják.
A design, mint szemléletmód a vállalkozás működésének alapvető eleme, a minden-napoktól elválaszthatatlan szerves része. A szemlélet- és ízlésformálás, a progresszió iránti elkötelezettség már a kezdetek óta kitüntetett figyelmet kap a céges kultúrában, s az elmúlt két évben még hangsúlyosabbá vált. A designstratégia tökéletesítését, a marketingkommunikáció fejlesztését immár külsős szakemberek is segítik, s a közösen meghozott döntések eredményeképpen ma már a brand egésze hatékonyan közvetíti a cég magabiztos értékválasztását, lendületét, frissességét.