HR koordinátor

Feladatok:

  • Személyügyi és munkaügyinyilvántartások vezetése, munkavállalók adatainak frissítése
  • Szervezet fejlődésében való részvétel
  • HR folyamatok megszervezése, éves tervek készítése
  • Jövedelem és teljesítményértékelési rendszer kialakítása
  • Bérszámfejtés előkészítése, munkaidő-nyilvántartások elkészítése
  • Ki- és belépők szükséges dokumentációinak ügyintézése
  • Vezetők támogatása HR vonatkozású kérdésekben
  • Munkavállalók tájékoztatása szemügyi kérdésekben, problémakezelése
  • Céges rendezvények lebonyolításában való részvétel
  • Munkaviszonnyal kapcsolatos igazolások kiadása, és levelezések intézése
  • Munkaszerződések, tájékoztatók, munkaköri leírások készítése
  • Beosztáshoz kötődő irodai, adminisztratív munka elvégzése

Amit elvárunk leendő kollégánktól:

  • 2 éves szakmai tapasztalat
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Excel, Outlook)
  • Nyitott, barátságos személyiség, kimagasló kommunikációs készség
  • Önálló és precíz munkavégzés, határozott fellépés
  • Jó rendszerlátó képesség
  • Hay munkakörértékelési módszer ismerete
  • Munka Törvénykönyve szabályozásaiban való tájékozottság

Előnyt jelent:

  • Felsőfokú szakirányú végzettség
  • Angol nyelv aktív használata, legalább középfokú szinten szóban és írásban
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk:

  • Személyes és szakmai fejlődési lehetőség
  • Változatos feladatok
  • Barátságos csapat
  • Versenyképes fizetés
  • Stabil háttér
  • Igényes munkakörnyezet
  • Munkavégzés helye: Budapest belvárosa

Jelentkezés

Jelentkezni lehet az alábbi e-mail címen fényképes önéletrajz elküldésével és fizetési igény megjelölésével:

solinfocv@gmail.com